Bigster dzinēji

Izvēlieties dzinēju, kurš vislabāk atbilst jūsu vēlmēm un vajadzībām.

Pats ekonomiskākais pilsētā

Hybrid 155 dzinējs

Dzinējs 155 ZS
full hybrid*
Līdz 40 %
degvielas patēriņa samazinājums**
No 110 g/km
CO2 emisija***
Līdz 80 %
laika tīrā elektriskajā režīmā****
Tehnoloģija
Bigster Hybrid 155 spēka agregāts ietver četrcilindru benzīna dzinēju ar 109 ZS1, elektromotoru ar 49 ZS1 un gaitas akumulatoru ar 1,4 kWh kapacitāti (280 V). Šis spēka agregāts ir savienots ar inovatīvu daudzrežīmu automātisko pārnesumkārbu.

Darbībā
Bigster full hybrid dzinējs ar 155 ZS jaudu un 250 Nm² griezes momentu nodrošina dinamisku, 100% elektrisku startu un strauju paātrinājumu. Akumulators tiek uzlādēts braukšanas laikā, pateicoties rekuperatīvajai bremzēšanai. Pateicoties šādam darbības principam, līdz pat 80% laika pilsētā ir iespējams braukt 100% elektriskajā režīmā.
* 155 ZS kopējā jauda.
** WLTP pilsētas ciklā.
*** saskaņā ar WLTP, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma.
**** pilsētā.
1 155 ZS ir sertificētā jauda, faktiskā jauda ir 158 ZS.
2 elektromotora griezes moments ir 250 Nm, iekšdedzes dzinēja griezes moments ir 172 Nm.

Pats dinamiskākais

TCe 140 dzinējs

Dzinējs 140 ZS
mild-hybrid
Līdz 10%
degvielas patēriņa samazinājums*
No 129 g/km
CO2 emisija**
Līdz 230 Nm
griezes moments
Tehnoloģija
140 ZS TCe apvieno jaunākās paaudzes 1,2 litru trīscilindru benzīna turbodzinēju, kas darbojas Millera ciklā (nodrošina paaugstinātu efektivitāti), un 48 voltu vieglā hibrīda sistēmu. Šis spēka agregāts tiek komplektēts ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Darbībā
Hibrīdsistēmas elektromotors atbalsta iekšdedzes dzinēju kustības uzsākšanas un paātrinājuma laikā, sniedzot vēl lielāku braukšanas prieku un vienlaikus samazinot gan degvielas patēriņu (5,7 l/100 km), gan CO2 izmešus (129 g/km) par aptuveni 10% salīdzinājumā ar līdzīgas jaudas iekšdedzes dzinēju.
* kombinētajā WLTP ciklā.
* saskaņā ar WLTP, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma.

Droši pametiet ierastās takas

TCe 130 4x4 dzinējs

4x4 dzinējs 130 ZS
mild hybrid
līdz 10%
degvielas patēriņa samazinājums*
No 135 g/km
CO2 emisija**
Līdz 230 Nm
griezes moments
Tehnoloģija
Bigster TCe 130 4x4 ir aprīkots ar četru riteņu piedziņu un 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Šajā izpildījumā tas piedāvā Terrain Control sistēmu ar 5 braukšanas režīmiem, kas ļaus iekarot jebkurus ceļus un bezceļus. 1,2 litru trīscilindru turbodzinēju atbalsta vieglā hibrīda sistēmas elektromotors.

Darbībā
Hibrīdsistēmas elektromotors atbalsta iekšdedzes dzinēju kustības uzsākšanas un paātrinājuma laikā, sniedzot vēl lielāku braukšanas prieku un vienlaikus samazinot gan degvielas patēriņu, gan CO2 izmešus. Izmantojot rekuperatīvās bremzēšanas sistēmu, 0,8 kWh akumulators uzlādējas automātiski un pilnīgi nemanāmi.
* kombinētajā WLTP ciklā.
* saskaņā ar WLTP, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma.

Tālo braucienu cienītājiem

Eco-G 140 dzinējs

Dzinējs 140 ZS
mild hybrid
Līdz 10%
degvielas patēriņa samazinājums*
No 118 g/km
CO2 emisija**
Līdz 1,400 km
griezes moments***
Tehnoloģija
ECO-G 140 dzinējs var darboties gan ar benzīnu, gan sašķidrināto naftas gāzi (LPG). Šāds automobilis ir aprīkots ar divām degvielas tvertnēm. Bigster pirmo reizi piedāvā 1,2 litru trīscilindru turbodzinēju, kas apvieno divu degvielu (benzīns un LPG) un 48 voltu vieglā hibrīda sistēmas.

Darbībā
Pārslēgšanās no vienas degvielas uz otru ir viegla un vienkārša – vadītājam tikai jānospiež slēdzis, kas izvietots uz priekšējā paneļa. Vieglā hibrīda elektromotors atbalsta iekšdedzes dzinēju kustības uzsākšanas un paātrinājumā laikā, paaugstinot efektivitāti un sniedzot īstu braukšanas prieku.
* kombinētajā WLTP ciklā.
* saskaņā ar WLTP, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma.
* nobraukuma rezerve ar benzīna un LPG tvertnēm.